مصاحبه آرشیو خبر ها
زوف: « امیدوارم بوفون رکورد من را بشکند.»

زوف: « امیدوارم بوفون رکورد من را بشکند.»

دینو زوف اسطوره باشگاه یوونتوس امیدوار است جی جی بوفون با کلین شیت در دیدار مقابل ساسولو رکورد او را بشکند و حتی بتواند بالاتر از سباستیانو روسی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند. زوف با کسب رکورد 903 دقیقه بدون گل خورده در حال حاضر در رتبه ی دوم پس از سباستیانو روسی قرار دارد که با 929 دقیقه در صدر این لیست قرار گرفته است.

 

پیروز 2‐0 مقابل آتالانتا 93 دقیقه دیگر را به رکورد بوفون اضافه کرد و حالا او با یک کلین شیت دیگر در مقابل ساسولو در روز جمعه می تواند او را بالاتر از رکورد زوف قرار دهد.

 

دروازه بان سابق بیانکونری در مصاحبه با وب سایت دی مارتزیو در این مورد گفت:

 

رکوردها برای شکسته شدن ساخته شده اند. همان گونه که رکورد من توسط سباستیانو روسی شکسته شد بوفون نیز می تواند موفق به انجام آن شود. مطمئناً می دانیم که در حال حاضر بوفون می تواند به رکورد من برسد و حتی رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند که امیدوارم این کار را انجام دهد. او دروازه بان شماره یک دنیا است و در حال حاضر در میان بهترین ها قرار دارد. امیدوارم جی جی در این بازی گلی دریافت نکند، نه تنها برای این لیست، بلکه به خاطر روند شکست ناپذیری که می تواند به بوفون برای کسب اسکودتوی متوالی پنجم کمک کند که برای او بسیار مهم خواهد بود.

 

پس از یک شروع ضعیف در ابتدای فصل، حالا بانوی پیر خود را در صدر جدول سری آ می بینید، اما زوف معتقد است هنوز رقابت بر سر قهرمانی به پایان نرسیده است. او در این باره گفت:

 

یوونتوس فرصت بزرگی در اختیار دارد، آن ها چیزی بیش تر از ناپولی در اختیار دارند، اما هنوز ضمانتی برای قهرمانی وجود ندارد، به خاطر اینکه ناپولی به این زودی ها تسلیم نخواهد شد. اعتبار این بازگشت استثنایی به صدر جدول، به طور مساوی بین آلگری، بازیکنان و همچنین مدیریت باشگاه تعلق می گیرد که با اعتماد به نفس به مسیر ادامه داده و هرگز نسبت به توانایی های سرمربی خود شک نکردند.

 

یوونتوس در بازی برگشت لیگ قهرمانان باید در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم برود:

تصور می کنم که بازی در لیگ قهرمانان دشوارتر از سری آ است. بایرن مونیخ در خانه حریف بسیار سرسختی خواهد بود و آن ها در تورین نشان دادند حریف قدرتمندی هستند.  اعتماد به نفسی و غروری که دلیل بازگشت یوونتوس به کورس قهرمانی در سری آ بود، برای موفقیت در لیگ قهرمانان کافی نیست، در این جام چیزهای بیش تری نیاز است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: